jún
30

Vendégem a lenövését szerette volna újrafestetni, és a kopott, világos rézarany végein a színt felfrissíteni. A lenövése körülbelül 2 cm-es, a natúr szín sötétszőke.

Két szín felvilágosítását végzem, 9%-os H2O2-t használok.  
A Kallos KJMN festékét használom, ennek keverési aránya:  1:1,5

Az anyagkikeverésem a következő:
30 g 8/43 Kallos KJMN festék + 45 ml 9%-os Kallos emulzió → 75 g össz anyagmennyiség

Ezzel végzem el a tő festését. Hajfestésnél mindig stilfésűt használok a leválasztások létrehozásához. A másik mód, hogy vásárolsz egy olyan festőecsetet, ami fésűs résszel is rendelkezik, és ennek szárával választasz le, így nem kell egyszerre az ecsetet és a fésűt is a kezedben tartani.


Először a kontúrt (hajnövés kezdete) festem meg, a szélektől kb. 1 mm-re megyek rá a fejbőrre. Ha sötétebb festéket használok, akkor körbe kenhetem vazelines krémmel bőrt a hajnövés mentén, ezzel azonban óvatosan kell bánni, ha rákened a hajszálakra, akkor a festék nem fogja be azon a részen a hajat.


A kontúr festése után négy részre kell választani a hajat. Középen kettéválasztom a hajat, és lefésülöm kétoldalt. Ezt a választékot bekenem mindkét oldalon. Ezután egy erre merőleges választékot is létrehozok, ami a fej tetején halad át, és a fül mögött kezdődik. Ezt is befestem. Máris könnyebben tudok vele dolgozni, a jobb hátsó negyeddel kezdem a festést. Kb 0,5-1 cm-es vízszintes leválasztásokat készítek.
Ha a negyed festésével végeztem, akkor a bal oldali hátsóval folytatom, majd a jobb elülső, és bal elülső részek festését végzem.

 tőfestés.jpg

  

Mivel vendégem haja felvilágosított, porózus, könnyen „ledobja” a rezes pigmenteket. Ezért emulgeálást, színfelfrissítést végzek.

Anyagkikeverésem:
45 g 8/43 Kallos KJMN festék + 67 ml 3%-os Kallos emulzió → 112 g össz anyagmennyiség + 2 cm 0/43 mixton

A mixtont azért használom, hogy a haj színének intenzitását növeljem.


Miután  a tőfestést elvégeztem, 10 perc hatóidő elteltével vittem fel a végekre a festéket. Ezután még 20 perc hatóidő következett.

 végekfestese.bmp

 

 

 A hajat festett hajra való samponnal mostam meg, és balzsammal ápoltam.
Ajánlott a festéknek megfelelő márkájú hajápoló szereket használni, hogy minél tartósabb eredményt érjünk el. Én a Kallos Argán termékeket használtam.

A törölközőszáraz hajra argánolajos hajvégápolót tettem, majd szárítás után UV- védős hajfénykrémet tettem rá.

 

mixtonosv.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fodraszkodasotthon.blog.hu/api/trackback/id/tr46452767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása